Autorii manualului de LIMBA MODERNĂ 2. LIMBA FRANCEZĂ PENTRU CLASA A VII-A

GROZA DOINA, profesor de limba franceză, grad didactic I – Liceul Teoretic ”Eugen Lovinescu”, Bucureşti. Coautor al manualelor de limba franceză pentru liceu, autor şi coautor de culegeri de exerciţii, suporturi didactice, coautor al manualului de formare din programul POSDRU, iniţiat de Ministerul Educaţiei Naționale. A urmat cursuri de formare FLE în ţară şi în străinătate. A făcut parte din comisia naţională pentru limba franceză, din comisii de evaluare, fiind formator şi evaluator naţional. A fost conceptor de subiecte de bacalaureat. A fost decorată, fiind Chevalier dans l’Ordre des Palmes académiques.

ZOTA GABRIELA, profesor de limba franceză, grad didactic I – Şcoala Centrală, Bucureşti. Membru al comisiei naționale de specialitate din cadrul MEN, profesor evaluator abilitat în cadrul examenelor DELF. A participat la stagii de formare şi la proiecte la nivel naţional şi internaţional.

LIMBA MODERNĂ 2. LIMBA FRANCEZĂ. Manual pentru clasa a VII-a

Groza Doina, Zota Gabriela

Manualul de limba franceză pentru clasa a VII-a L2 respectă modelul de învăţare centrat pe elev. Este structurat în 8 unități şi propune activități diverse, organizate în jurul celor 4 competențe generale, privilegiind demersul comunicativ şi intercultural şi oferind situaţii concrete de comunicare, moduri de lucru variate, documente autentice, tematici interesante şi adaptate centrelor de interes ale elevilor.

Manualul vine în întâmpinarea profesorilor care îşi doresc elevi motivaţi şi ore dinamice, atractive şi eficiente, dar şi a elevilor, pentru că ludicul şi învăţarea de plăcere ocupă un loc important.

De ce să optaţi pentru manualul de limba franceză al Grupului Editorial Corint?

• Manualul respectă principiile pedagogice descrise de CECRL, urmărind, în conformitate cu programa şcolară, formarea şi dezvoltarea competenţelor de receptare şi exprimare în limba franceză. Este, în acelaşi timp, un manual ludic, dinamic şi creativ, plăcut şi motivant. Pentru elev, dar şi pentru profesor.

• Parcursul este bine structurat, coerent şi eficient. Unităţile sunt clar configurate, într-o succesiune echilibrată de pagini duble, cu o alcătuire similară, uşor de identificat şi cu elemente de diversitate progresivă introduse gradat.

• Documentele autentice variate şi activităţile diverse oferă numeroase oportunităţi de interacţiune în situaţii de comunicare uzuale, antrenante. Finalul fiecărei unităţi permite lucrul în echipă şi descoperirea altor aspecte interculturale, adaptate tematicii şi vârstei.

• Manualul prevede o evaluare după fiecare unitate, două bilanţuri mai complexe şi o evaluare finală, reluând punctual materia parcursă. Permite, de asemenea, familiarizarea şi pregătirea constantă pentru examenul DELF, fie prin activităţile propuse, fie prin teste specifice, validând nivelul A2.

• Manualul digital conţine elemente animate, interactive sau statice, care accentuează, completează sau fixează conţinuturile de învăţare, oferind profesorilor un instrument pedagogic suplimentar, iar elevilor o modalitate interactivă, amuzantă şi stimulativă de învăţare şi de autoevaluare. Activităţile de lectură sunt însoţite de înregistrare audio.

Go to top