EMIL PANTELIMON (coordonator) – manager al Corului Național de Cameră „Madrigal - Marin Constantin”, a coordonat în ultimii 18 ani nenumărate programe educaționale și culturale. Viziunea sa inovatoare influențează zeci de mii de copii din toată țara, prin intermediul Programului Național Cantus Mundi.

ANGELICA BACIU – artist liric în Corul Național de Cameră „Madrigal - Marin Constantin”, dirijor de coruri de copii și formator în cadrul Programului Național Cantus Mundi; autoare și coordonatoare a numeroase cursuri și webinarii de educație muzicală.

SIMONA HAIDEU – artist liric și director al secției Cor în cadrul Corului Național de Cameră „Madrigal - Marin Constantin”, maestru de studii canto și formator în cadrul Programului Național Cantus Mundi.

SILVIA MAXIM – artist liric în Corul Național de Cameră „Madrigal - Marin Constantin” și dirijor de coruri de copii, formator de dirijori de coruri de copii și profesori de educație muzicală în cadrul Programului Național Cantus Mundi, profesor de educație muzicală la Școala Europeană București și dirijor al Corului „Seb” și al Corului Bisericii Sf. Nicolae.

ANNA UNGUREANU – doctor în muzică, dirijor principal al Corului Național de Cameră „Madrigal – Marin Constantin”, director artistic al Programului Național Cantus Mundi, formator care inspiră generațiile viitoare de dirijori de cor din România.

CEZAR-MIHAIL VERLAN – dirijor secund al Corului Naţional de Cameră „Madrigal – Marin Constantin”.

Referenți:

– Conf.univ.dr. Dragoș Călin

– Prof. gr. I. Antoaneta Ioana Luchian

– Prof. Banciu Mihai Sebastian, Inspector școlar pentru învățământ primar și alternative educaționale, Inspectoratul Școlar Județean Covasna

De ce să-l alegi?

1. Este relevant. Se bazează pe succesul a 10 ani de experiență a autorilor în formarea copiilor în proiecte de educație muzicală și incluziune socială prin muzică.

2. Este inovativ. Folosește aplicații digitale de ascultare sau vizionare, care pot fi accesate de pe dispozitive mobile, adaptate pentru vârsta 9–10 ani. Conține coduri QR și o arhivă de partituri.

3. Este aplicat. Are un conținut adaptat necesităților actuale ale copiilor, cu o extinsă componentă practică, învățare prin observație, descoperire și experiment și lucru în echipă.

4. Este multidisciplinar. Abordează transversal muzica și mișcarea, muzica vocală și instrumentală, precum și învățarea prin observație, descoperire și experiment și le integrează organic în studiu.

5. Este complet. Include partituri armonizate cu fiecare lecție, precum și biblioteca „Partiturile mele”, ce conține o colecție cu cele mai frumoase 19 cântece adecvate vârstei copiilor

Go to top